poniedziałek, 23 października 2017

REMONT(Powrót do życia)

OGŁOSZENIE!
Jeśli zauważyłeś brak Rozdziału 2, nie odświeżaj strony! 
To nie jest błąd!
Rozdział ten jest obecnie poprawiany, ze względu na dalszą fabułę.
Jak wiecie minęło ponad pół roku od mojej ostatniej publikacji.
W tym czasie przemyślałam kilka spraw  i teraz gdy wracam(OFICJALNIE, OSTATECZNIE)  postanowiłam na dobry początek popoprawiać kilka szczegółów.
Nie mają one większego znaczenia(przynajmniej takiego by musieć zapoznawać się z całym rozdziałem jeszcze raz).
W większości są to drobne korekty polegające na zmianie szyku zdania, zmienieniu jakiegoś drobnego szczegółu, dodaniu czy też odjęciu jakiegoś przecinka, czy też poprawieniu literówki.
Takowej zmianie uległ już Rozdział 1. 
NAJWAŻNIEJSZE ZMIANY
W Rozdziale 1 zostało zmienione zakończenie(od powrotu Sayuri do bazy Ligi Zabójców do końca).
W rozdziale 2(przynajmniej na obecną chwilę, w razie innych zmian zostanie to skorygowane na początku rozdziału) zmieniony zostaje fragment gdy Mari spotyka się z Chrisem.
UWAGA!
Rozdział 3 pojawi się do końca miesiąca w zależności od mojego dostępu do komputera. Najpewniej w ten weekend(niedziela). W razie opóźnień wszelkie informację będą pojawiały się na moim profilu na Google+(link).

Jeśli ktokolwiek jeszcze tu zagląda, dziękuję za cierpliwość i wytrwałość oraz przepraszam za zwłokę. 
Wszelkie uwagi proszę zgłaszać w komentarzach lub na e-mail: scarlett.blog@interia.pl

Na razie to tyle.
Do zobaczenia!

2 komentarze: